Økonomi – Administrationskoordinator

Kan du lide at arbejde med regnskab og administration, og drømmer du om at være en del af en mindre virksomhed, hvor du får ansvaret for det samlede bogholderi. Og kan du arbejde struktureret og selvstændigt med dine arbejdsopgaver, samtidig med du løser administrative opgaver?

Jobbeskrivelse

Vi vækster fortsat og har brug for et administrativt anker, der har kan holde styr på virksomhedens økonomi og har øje for alle vigtige detaljer, når det ofte går stærkt. Vi søger derfor en kooordinator med erfaring inden for økonomistyring og mod på at påtage sig et selvstændig ansvar for virksomheden økonomi og at være med til at sætte præg på virksomhedens fremtidige udvikling.

Du bliver en del af en IT-konsulent virksomhed, hvor du er bindeledet både hvad angår alle de praktiske administrative opgaver samt i samarbejde med Afdelingslederen at stå for ressourceplanlægning og fakturering af konsulenternes timer. Du holder styr på virksomhedens daglige økonomi og sørger for den månedlige rapportering til ledelsen. Da vi er en mindre virksomhed vil der være en bred vifte af administrative opgaver lige fra rejseplanlægning, opfølgning og udfærdigelse af kontrakter og tilbud til leverandørkontakt indenfor eksempelvis forsikringer, bank, lokaler, indkøb osv. Økonomiopgaver såsom opstilling af budgetter, bogføring, løn og betaling af fakturaer, afstemning af bank og forberedelser af årsregnskab udføres i samarbejde med vores eksterne økonomifunktion.

Din profil

Du arbejder struktureret og detalje orienteret. Du er god til tal og til at sætte ting i system. Du følger op på de igangværende opgaver. Du har lyst til i samarbejde med vores udviklingschef, at fortsætte med at optimere økonomifunktionen og digitalisere arbejdsgange. Du kan lide at arbejde selvstændigt og forstår til fulde begrebet frihed under ansvar. Du har tålmodighed og forståelse for at nogen opgaver kræver reminders for at indsamle den nødvendige dokumentation, tidsregistrering, bilag m.m. til tiden.

Vi tilbyder

En arbejdsplads med et rigtigt godt arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer en god stemning og omgangstone samt udvikler vores interne samarbejde og sociale relationer gennem teambuilding og arrangementer. Kernen i vores forretning er vores dygtige dedikerede medarbejdere. Den enkeltes initiativ er drivkraften i vores succes og alle bidrager med gode idéer og løsningsforslag indenfor sit arbejdsområde. Med en flad organisation har alle derfor mulighed for at sætte sit eget præg på organisationen. Vores løbende udvikling har indtil videre resulteret i Gazelle kåring fem år i træk, med den femte Gazellekåring i 2016. Vi sætter en ære i at være selvfinansierende og dermed er vi selv i fuld kontrol over virksomhedens fremtidige mål og retning. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn og arbejdsvilkår.

Kompetencer krævet

  • Evner at tage ejerskab for alle dine opgaver, store som små.
  • Robust, rolig og vedholdende.
  • Har blik for detaljer og sætter en ære i at der styr på tingene.
  • Trives med forskelligartede opgaver inklusive rutineprægede opgaver.
  • Du har erfaring med Economic eller lign. økonomisystem og arbejder sikkert og rutineret med excel.

Kompetencer ønsket

  • Erfaring med økonomiopgaver såsom opstilling og opfølgning på budgetter, bogføring, løn og fakturering gerne fra en mellemstor konsulentvirksomhed .
  • Kontoruddannelse eller tilsvarende.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores udviklingschef Claus Rindom

Søg stillingen ved at udfylde nedenstående formular og vedhæft dit materiale.
Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Tiltrædelse så hurtigt som muligt men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Let us contact you and accelerate operational and financial performance at your organization, and gain a reduced financial risk